Blog Sakinleri

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Gelin El Çiçeği / Nişan Çiçeği ve Diğer Detaylar

evlilik hazırlığı
  Artık malum düğün,nişan sezonu açıldı.Alınacaklar,yapılacaklar dolayısı ile masraflar hiç bitmiyor.Hep bir koşturma halinde ve bir şeyleri düşünerek geçiyor vakit.

Derler ya;güzel telaşlar bunlar diye;gerçekten de öyle.El çiçeği internette öyle fiyatlara satılıyor ki görünce inanamadım.150 liraya üstelik cansız bir el çiçeğine para harcamak hiç mantıklı değil hele hele bunca masrafın olduğu ve olacağı evlilik hazırlığı sürecinde hiç .

 Ankara'da yaşayanlar Kızılaydaki Moda Çarşısını bilirler.Orada bir kaç tane çiçekçi var ve istediğiniz modeldeki çiçek demetlerini seçip veriyorsunuz,size tarifinize uygun yaka çiçeği ve el çiçeği hazırlıyorlar.Maliyeti de seçeceğiniz çiçeğin yoğunluğuna göre değişiyor.Ama ortalama 50-60 liraya hallediyorsunuz ve görerek,içinize sinerek alıyorsunuz.Hiç internetten sipariş verip,kargo bekleyip,nasıl gelecek stresine girmenize,olanca parayı oraya harcamanıza gerek yok.

  Saç aksesuarıma gelince taraklı toka takmayı düşünüyorum.Ya saçımın arkasına ya da yanına...Bilimum taraklı toka,taç vs aksesuarları da Moda Çarşı'nın içindeki bijuterilerden rahatlıkla bulabilirsiniz.Onlarca model var.Üstelik fiyatları da 30-50 TL arası değişiyor.

 Nişanımız için dış çekim fotoğrafçımız ayarlandı.Verilecek pozları düşünmekle meşgulüm :).Çıkış müziği de diğer ufak detayları da çok şükür ki hallettik. Davetiyemiz basılalı zaten uzun bir süre olmuştu,elime ulaşır ulaşmaz dağıtılmaya başlandı.

  En zoru da elbiseye uygun kravat bulabilmekmiş.Ben son güne bıraktım ama siz sakın öyle yaparak işinizi şansa bırakmayın derim.Allahtan internet ve online alışveriş var da ,normalde piyasada olmayan tüm renkleri bulabiliyoruz.Yoksa hangi Avm'de sorduysam bu renk kravat bulamadım.

  Kravatı kalender giyim sitesinden aldım ve en uygun olabilecek renkte damat kravat ve mendilimiz oldu.Şunu da belirtmeliyim; blog yazarı olduğumu dahi bilmeyen site müşteri hizmetleri o kadar ilgili alakalı davranıyor ki memnun kalmamak imkansız.Keşke tüm online alışveriş siteleri müşterisine karşı böyle ilgili olsa.

  Kravatla kıyafet uyumunu %100 olmasa da tutturabildiğimi düşünüyorum.Şu an seçim yapmam gereken tek şey var;saç ve makyaj.Onu da sade ve günlük yaptığımdan bir tık daha üstte düşünüyorum.Umarım kuaför işini de içime sinerek,problemsiz şekilde halledebilirim.

 Kucak dolusu sevgiler,

1 yorum:

  1. ne kadar güzel aksesuarlar,ben el çiçeğimi canlı çiçeklerden seçmiştim ama saklamak isteyenler için kuru yada yapay çiçeklerde harika görünüyor.

    YanıtlaSil