Blog Sakinleri

26 Kasım 2014 Çarşamba

Kış Dolabında Ne olmalı?

  "Ankara'nın kışı zordur,insanın içine kadar işler,böyle dizlere kadar kar olur" diye anlatılırdı ya hani eskiden,artık kar bir görünüp bir kayboluyor,ayazı kalıyor geride.Hal böyle olunca da hasta olmamak için kalın kazaklar,bereler,atkılar derken lahana misali kat kat giyinir olduk.

  Gerçi çoğu uzman kat kat giyinmek yerine ince bir kaç şeyi üst üste giymenin soğuktan daha çok koruyacağını savunsa da ;o kazaklar giyilmedikçe içim ısınmıyor benim.Küçükken , soğuk havalarda ,ağzı sıkıca atkıyla bağlanan çocuklardanım ne yapayım :)
Purple Ombre Long Sleeve Mohair Sweater pictures

Bu yıl hemen hemen her mağazada karşımıza çıkan yumuşacık tüy tüy kazaklardan hala almadıysanız fotoğrafa tıklayarak bağlantıyı incelemenizi tavsiye derim.
Apricot With Gold Stamping Sweetheart Neckline Backless Bandage DressBlack V Neck Backless Midriff Flare Dress pictures
Ben kazak insanı değilim;ince bir şeyler olmalı benim için ya da en azından bir elbise,etek hem yeni yıl da geliyor diyenler sizin için de seçimlerim yukarıda.
Red Vintage Knit Scarves
Eskiden bir atkı örerdi anneannem ,hiç üşümezdim diye yakınmanıza gerek yok artık,fotoğrafa tıklayarak bağlantıya ulaşabilirsiniz.
Red Long Sleeve Scallop Split Back Blouse pictures
E şimdi giyindik böyle,benim hala içim üşüyor diyenlere de son tavsiyem;bol tarçınlı bir salep olacak.Kucak dolusu sevgiler,

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Eminim çok ta yakışır.Siyah en çok elbiseye yakışıyor bence de.

      Sil
  2. Tüylü tüylü kazakları ben de çok seviyorum. Ankara'nın soğuğu da anlatılmaz yaşanır.

    YanıtlaSil
  3. meraba canıım kış dolabının olmazsa olmazı bence o tüylü kazaklar:) benim bloğuma da bir göz gezdireblir misin?

    YanıtlaSil