Blog Sakinleri

29 Kasım 2013 Cuma

Black Friday İndirimi


Apricot Long Sleeve Slim Ruffle Dress
 
Yıl sonuna yaklaştıkça indirimler baş gösterir oldu.Hemen hemen her yerde sezon ürünleri de dahil bir çok kıyafet uygun fiyata satılıyor.
Hood Padded Coat With Elastic WaistPadded Coat With Detachable Shearling Hood


 Ben tam anlamıyla alışveriş delisiyim diyebilirim.Dışarı çıkınca hiç bir şey almazsam markete gider sakız alır çıkarım :)
 Zebra Golden Chin NecklaceContrast Colour Pearl Necklace With Bowknot
Tuhaf bir şey ama seviyorum mağaza dolaşmayı,yeni şeyler görmeyi,farklı şeyler keşfedip almayı...
Biliyorum ki benim gibi indirim haberi bekleyen çok kişi var.
Red Contrast Ruffle Mini SkirtBlack Contrast PU Leather Mickey Print Dress
 O yüzden indirimde hoşuma giden parçaları görüyorsunuz.Nerede ne kadara satılır merak edenler fotoğraflara tıklayabilir :)
Grey Long Sleeve Cable Knit Ruffle SweaterGold Crystal Gold Stars Chain Necklace
 Unutmadan benim de erkek arkadaşım dahil bir çok kişinin bugün yemin töreni vardı.Allah tez vakitte kavuştursun hepimizi.Üşütmeyin,sıkı giyinin,bol zencefil,yeşil çay tüketin olur mu :)
Grey Long Sleeve Zipper Faux Fur CoatBlack White Long Sleeve Asymmetrical Striped Dress

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder