Blog Sakinleri

21 Ekim 2013 Pazartesi

Gratis&Watsons Bayram İndirimi Alışverişim

gratis-watsons-gratis alışverişi-watsons alışverişi-benri aseton-bayram indirimi

Öğlenden haberini vermiştim bu postun.Çok bir şey beklemeyin çünkü evde yığınla sırada bekleyen makyaj malzemesi varken yeniden aynı şeyleri almak istemedim.İhtiyacım olanları almakla yetindim.İyiki kısıtlı vaktim varken gitmişim mağazalara yoksa kesin kendimi kaybeder yine bir sürü gereksiz şey alırdım sırf uygun fiyatlı olduğu için :)


Pamuk almayı indirim varken alışkanlık haline getirdim sanırım.Mağazada ilk işim pamuk ve aseton almak oldu.Benri asetonları zaman zaman kullanıyordum ama daha önce bu iki çeşitini denememiştim.Ne kadar çok rimel var diyebilirsiniz ;reyonda daha çok olsa daha çok alırdım.Tanesi 3.25 tl idi :)Evet evet yanlış duymadınız :)
gratis-watsons-gratis alışverişi-watsons alışverişi-benri aseton-bayram indirimi
  Garnıer bb krem kupkuru olan cildime(roaccutane kullandığım için)iyi geliyor.Uzun zamandır da memnunum kendisinden.Yeniden aldım.Gratiste tükendiğinden watsonstan alındılar,disk pamuklarla beraber.Cımbız tamamen şirinliğine bağlı olarak sepetime girdi :)

  Yeniden söylüyorum;iyi ki kısıtlı vakitte gitmişim.Yoksa the balm ürünleri de dahil tüm ürünler eksiksiz duruyordu reyonlarda.Azmettim almadım :)Bakalım elimdeki ürünler ne zaman bitecek.İşte o zaman büyük bir kutlama yaparım :)

3 yorum:

  1. güzel günlerde kullan hepsini. bayramda ben sadece gratise girdim ,watsonstan yararlanamadım malesef.

    YanıtlaSil
  2. Allahhhhhh cennet mi burası, ne kadar cok sey alınmış oh ohhh!
    Güle güle kullanmak nasip olsun :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil