Blog Sakinleri

3 Mart 2013 Pazar

Happy Box Ne Durumda&Gratis Alışverişi



Bugün tek tatil günüm olmasına rağmen her gördüğüm mağazaya girmek suretiyle epey bir hırpaladım kendimi :)Böylece,hem kendime hem de Happy Boxta eşleşeceğim kişiye bir şeyler almış oldum :)
Gereksiz bir şeyler almamaya çalışıyorum uzun zamandır ve bu şekilde çok daha karlı ,kullanışlı şeyler satın alıyorum.Aldıklarım yine severek kullanacağım ürünler.

Duş jelinin portakallı olanlarından biri,törpü,sabunluk yazsa da küpe koyulabileceğini düşündüğüm şey(mudo'dan),oje ve evde manikür yapmamızı sağlayan alet kutuya eklendi.Bakın kutunun şu anki durumu,maaşımı alayım(kısmetse yarın) daha cici şeyler de eklenecek.
Rossman Alışverişim için tık tık
Blogvin üzerinden beni takip etmek için tıktık

12 yorum:

  1. Ne güzel şeyler almışsın canım. <3 Eşleştirmeleri yaptım bende, yurt konusu yüzünden video çekmeye zaman bulamam diye, az önce çektim yükleniyor.:) 1,2 saate bloga da yükleyeceğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ettim şimdi :)Kimle eşleştim acaba.İnşallah aldıklarımın hoşuna gideceği biridir :)Bu daha kutunun demosu :)Dediğim gibi yarın ola hayrola,maaşımı alayım neler eklenecek neler :)

      Sil
  2. oyy ne tatlımış o duş jellerinin tipi(: şu üç tüpten bahsediyorum, onlar duş jelinden başka bişeyse rezil olmam an meselesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten al benisi olan ürünlerden :)Kokuları da çok güzel.Krem tüpünde olsalar da aslında duş jeli onlar :)

      Sil
  3. bende krem zannetmiştim o 3 şeyi.Çok şekerler cidden.dikkatimi çekmemişti hiç gratiste.bide leoparlı olan çok şeker bişiye benziyor onada bayıldım.Çekilişe çıkcak kişi çok şanslı valla :D

    benim blogumada beklerim seni;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah olanı nasıl güzel kokuyor...Kağıt törpü hem çok şık hem de çok ucuz.

      Sil
  4. Kızım bol bol alışverişler yapta koy bloğa artık hiç göremiyorum ben kozmetik sende 8 martta yaparsın inşallahda bakarız neler almıssın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu aralar elimdekileri bitirme derdindeyim ama 8 Mart'ı sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
    2. Hiçmi bitmiyor ayol bitenleride tek tük görüyorum zaman zaman bitir düzenli kullanda yada üşenme çek çek koy bloga resimleri :)

      Sil
    3. Bu aralar işe başladım yeni adapte olmaya çalışıyorum yoğunluğa,ama aklımda en kısa sürede yeni yazı geliyor ;)

      Sil
  5. güle güle kullan hepsi ne cici güzel bi etkinlik olacak sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,güzel bir etkinlik oldu :)

      Sil