Blog Sakinleri

1 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni yıl Ojesi;Kıpkırmızı

Shıne Plus'ları bilmeyen yoktur.Her yerde satılan miniminnak şişeli Alıx Avıen ojeler.Pembe severler kırmızıyı pek sevmez aslında ben de pek sevmem ama malum yeni yıl geliyor,bir heyecan bir coşku,elim kırmızı ojelere gider oldu :)

Aslında her kırmızıyı da sürmem ama çok tok bir rengi var bu minik ojenin.
Tek sıkıntı,daha önce de bir çok kere söylediğim gibi ,oje çok çabuk soyuluyor.Fotoğraftan da anlayabilirsiniz.

 Üzerine,altına kaç kat koruyucu sürerseniz sürün.Yok ,bana mısın demiyor,soyuluyor.Her güzelin bir kusuru,her gülün dikeni,her ojenin kusuru var :)

Şaka bir yana ilk defa şöyle bir şey yaşadım;zaten bir saat sonra soyulan ojem,sıcak suyu görünce tırnağımdan soyularak çıktı.Nail Trickler'i bilirsiniz soyularak çıkan ojeler,aynı öyle oldu işte :)
Hayır şimdi bu duruma sevinmeli miyim,üzülmeli miyim anlayamadım.

Yine de siz güzel şişesine gönül verip eliniz gittiğinde, şişeyi yanınızda taşımaya hazırlıklı olun.Zira ummadık yerde uçtan "kitle kitle" soyulup,dökülüyor :)
Ha benimki gibi sıcak suyu görünce de komple çıkarsa bilemem :)

8 yorum:

  1. güzel bir renkmiş, özellikle kış aylarında kırmızı ojeye ba-yı-lı-yo-rum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek alışkın değilim bu tonlara ama kışın gerçekten güzel oluyormuş :)

      Sil
  2. renk güzelmiş.bu ojeler çok hoşuma gidiyor soyulması eksi tabiki

    YanıtlaSil
  3. renk çok ateşli :) soyulup çıkmasına sevin bence. bu kırmızı ojeler asetonla buluşunca fazla gevşiyor hemen laubalileşip tüm parmağını kırmızıya boyuyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Hiç bu yönden bakmamıştım olaya.Hele siyah ve lacivert yok mu nasıl bulaşır off aman...

      Sil
  4. rengı guzelMiş canımda bende almıŞtım ama çaBuk soyulma falan Olmadı hiç güzel renkleri ve fırçaları var aslında aceba ılk basdan falanmı aldın herkes acıyor orda sürüyoR yda tarıHımı gecdiki bozulmusda olabılR hepsi oyle dıyorsan ama bılemıcem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tırnaklarda mı bir farklılık var acaba yoksa ellerimi çok mu kullanıyorum ne :)Bu serinin hangi rengini aldıysam soyuldu.Hepsi de açılmamış ojeler.Uzun tırnaklarda hele uçlar anında açılıyor.

      Sil