Blog Sakinleri

10 Aralık 2012 Pazartesi

Oze Kahve Ürünleri


 Ozekahve ,kahve severlerin mutlaka denemesi gereken ürünlerin yanı sıra bitki çayları,aromatik şuruplar gibi farklı ürün gruplarını da bünyesinde bulunduruyor.Hatta kahve makinaları bile sitelerinde mevcut.Online alışveriş severlerdenseniz hemen siteye ışınlanabilirsiniz;
tık tık
  Öyle çok çeşit var ki seçmekte zorluk çekebilirsiniz.Mis kokulu kahveleri,çayları yapar bloğumu okurken yudumlarsınız olmaz mı :)

 Eğer benim gibi siz de kahvesiz yapamıyorsanız,bu kahve çeşitlerini de çok seveceksiniz.

 Bitki çayı konusunda da oldukça başarılı Ozekahve .Özellikle tropikal bitki çayı denenmeli.Tadı çok mayhoş ama hafif buruk.Üstelik içindeki bitkiler öyle minik,toz toz,ne olduğu belirsiz şekilde de değil.Evde kendimiz hazırlayıp kurutsak ancak bu kadar olur.Biliyorsunuz piyasada bitki çayı adı altında ne olduğu belirsiz şeyleri önümüze getiriyorlar.Ozekahve  ürünlerini gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz.


Türk kahvesi olmazsa olmaz,hele bir de damla sakızlı olursa değmeyin keyfime :)Aroması yoğun,iç bulandıran cinsten değil.Zaten kutusunu açınca mis gibi kokuyor.
Paketi açar açmaz denendi ve ailecek beğenildi.
 Aromatik şuruplar favorilerimden.Her biri ayrı güzel.Özellikle fındıklı olan,turtada kullandım güzel.
Çikolatalı ve karamelli kahveler için birebir.Şekersiz içemeyenler aromalı içecekleri daha rahat tüketebilir.Kokusu da tadı da güzel.

Salepleri karlı havalara saklıyorum .Malum Ankara'nın kışı çetin olur.Kar yağışlarını ,yokuştan kayan insanları izlerken vazgeçilmezim olacaklar.

Filtre kahveler olması gerektiği gibi.Özellikle İsveç çikolatalı olan kahvenin kokusu öyle güzel ki,açıp açıp kokluyorum :)

Güzel seçimleriyle,hızlı kargolamalarıyla,en ufak sorun yaşamadan ürünleri bana gönderen Ozekahve ekibine,özellikle Burçin Hanım'a teşekkürler.
Ozekahve hakkında daha fazla bilgi almak için;


9 yorum:

  1. çok tatlı gözüküyor, özellikle bitki çayları ve şurupları. Fındık şurubunu çok severim nutella gibi kokar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitki çaylarının gerçekten "bitki çayı" olması hoşuma gitti :)Nutella deme lütfen kilo almaya teşvik :)

      Sil
  2. Filtre kahvelerine bayıldım ben. Geçen gün içtim bir harika. Kesinlikle oneririm. Sahlepleri de güzel. Ben damla sakızlısını merak ediyorum. Birde su kahvenin bütün seklinde gorundugu fotograftaki ürünün adı ne?? tAM FİLTRE kahve derken fotograflamıssında bendeki oyle olmayınca bu ne oldum=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel içimleri.Damla sakızlı kahvesini sevdim çünkü mide bulandıran yoğunluğuyla iç bayan ya da tam tersi oldukça yapay aromalılar gibi değil.Bütün çekirdek halinde olan swiss choco.İşveç çikolatalı ve öyle kokuyor ki,çikolata seven biriysen şayet denemelisin :)

      Sil
  3. offf hindistan cevizi surubuuuuu muhtesem bisi :)

    Benim DÜNYAM

    YanıtlaSil
  4. benimde dikkatimi cekti denemek lazim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlilik telaşlarını atlat bi canım sonra mis gibi yapar içersin ;)

      Sil
  5. ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM OLMUŞ CANIM SİTEYİ SAYENDE İNCELEDİM VE ALIŞVERİŞİM KESİN OLACAK BAYILDIM ÖZELLİKLE ANNEMLE VE EŞİMLE KAHVE KEYİFLERİMİZ MEŞHURDUR:)ŞURUPLARIDA DENEMEK İSTERİM,RESİMLERİNDEN KOKUSU TAA BURALARA KADAR:)SEVGİLERİMLE SÜSLÜ:)

    YanıtlaSil