Blog Sakinleri

25 Aralık 2012 Salı

Bıoderma Sebium Global Yorumlarım

 
"Yakında burada" demiştim ve işte gönül rahatlığıyla yazısını yazıyorum.Yorumlarımı okumadan önce şunu bilin ki ürün elime bir kaç hafta önce ulaştı ve o günden bu yana düzenli olarak kullandım.

 Krem broşürde de gördüğünüz gibi iddialı bir krem.Akneyi %84 gibi yüksek oranlarda azalttığını belirtiyor ki nitekim doğru da söylüyor.
Akne ve akneye sebep olan tüm biyolojik süreçler üzerinde de etkili.

*Benim cildim yağlı bir şeyler yedim mi,hemen akşamına ya da ertesi sabaha alarm vermeye başlar.Minik sivilceler gitgide büyür,can sıkıcı hale gelir.Son bir iki yıldır zorunlu hal olmadıkça ya da özel günler haricinde fondoten de kullanmadığım için yoğun kızarıklığı olan,şişkin ve geçmek bilmeyen sivilcelerle başım belada olur.

 Tabi her zaman yağlı yemek kadar basit nedenlerden ötürü sivilceler olmuyor.Şimdi tek tek anlatırsam bir kaç sayfa yazmam gerekir o nedenle kısaca şunu söylemeliyim ki;hepimiz zaman zaman aknelerden şikayetçiyiz.Bunun çözümü olarak ta cildimizi elimizden geldikçe temiz tutmaya çalışıyoruz ama çoğu zaman tek başına yeterli olmuyor.

Bıoderma Sebium Global 'i cildimi temizledikten sonra yatmadan ya da yine temiz cildime makyaj yapmadan uyguladım.Etkilerine gelirsek;


*Akneye bağlı ,kızarmaya başlayan cilt dokumu iyileştirdi ve ertesi gün akşamına tamamen kızarıklık gitti.

*Şişkin ve ağrılı akneleri iki gün içinde kuruttu,3.gün sabahı akneler tamamen indi,kabuklaştı.4.gün kabuklar düştü ve akne izi kayboldu.

*Akneler çabucak kocaman olur hatta bir anda çoğalır ama akne büyümesini geciktirdi hatta durdurdu.Akşam ve sabah hatta günde 3-4 kere temiz cilde(aknenin üzerine ya da komple cilde)uyguladım.Akneler daha fazla büyümeden söndü.


*Cilde nem veriyor ,hafif, hoş kokulu,kıvamlı ve çabuk emilen bir yapıya sahip.
Şunu da söylemeliyim ki; temiz cildime uyguladığım için sivilce olan bölgeler de bir miktar yanma hissi oluyor.Ama saniyeler içinde geçiyor.

 Tabi bence bu durum işe yaradığını gösteriyor.Hissediyorsunuz kremin emilirken orada bir şeylere müdahale ettiğini.Benim için çok önemli bir şey değil aslında ama bu konuda hassas kişiler var,bilmek isteyenler olabilir.

Son olarak bu gune kadar hangi Bıoderma ürününü kullandıysam memnun kaldım.Yine de ön yargılı yaklaşıp uzun süre denedim ki net bir şeyler söyleyebileyim.Tabi herkesin cildindeki etki farklı olabilir onu da belirtmek isterim ama akne için el altında olması gereken ürünlerden biri bıoderma sebıum global.

***ÜRÜN OCAK AYINDA PİYASAYA ÇIKIYOR VE AKNE SORUNUNUZ VARSA MUTLAKA DENEMELİSİNİZ***

Bıoderma Ürünlerini incelemek için tık tık

***Sürpriz şekilde bu güzel ürünü bana gönderen Bıoderma Yetkililerine ve Elif Ece Hanım'a Teşekkürler.***

6 yorum:

  1. Bana cilt doktorum bu ürünü tavsiye etmişti su bazlı diye hatırlıyorum.Minik bir tüp vermişti denemem için çok memnun kalmıştım ama bitince yenisini bulamamıştım.Dr dan bir daha da istemek olmazdı :) Paylaşım çok faydalı oldu teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettiğim bir ürün benim de :)

    YanıtlaSil
  3. Kist tedavisi akabinde ergenlikte bile çıkmayan sivilcelerim için kullanacağım inşallah canım, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. sadece sivilcelerin üstüne mi sürmek gerekiyor

    YanıtlaSil