Blog Sakinleri

5 Kasım 2012 Pazartesi

GoldenRose Terracotta Far


 Far kullanmayı seven biri değilim.Hele hele rengarenk koyu tonlu farları hiç sevmem.Tabi özel günlerde kullanılması gerekiyor mutlaka ama günlük hayatta ağır makyaj yapmayı gereksiz buluyorum.Yine de aydınlatıcı ya da baz kullanmak bazen zoraki hale geliyor.


 Göz kapağınıza yapacağınız uygulama daha canlı görünsün diye aydınlatıcı ya da mat farlar ışıltı kazansın diye simli bazlara ihtiyaç duyabiliriz.Terracotta ürünler genelde toz toz olur ama öyle bir problem bu üründe yok.Bu ürün kimileri için minik gelebilir, benim için evladiyelik :) .

 Yeteri kadar kalıcı değil,rengi şampanya tonlarında olduğundan renk vermesi için bir kaç kere yoğun sürmek gerekiyor ama aydınlatmasını beğendim.İçinde minik parıltılar var ve teninizi oldukça ışıltılı gösteriyor.

Far olarak kullanır mıyım bilemiyorum belki özel günlerde far bazı niyetine sürerim ya da bronzlaşınca severek kullanırım.Mercan mat allıklarımın altına hafif uygulama yaptığımda güzel bir görüntü sağlayacağımı düşünüyorum.İşime yarayacak ürünler listesine girmeyi başardı :)

3 yorum:

  1. canim aslinda baska bir renkle güzel göz makyaji yapilir ama cok parliyor buda ya :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. canım altına cılt tonunda bır krem faR suruP yada bır goz farı bazı surerek harıka drur renK cok guzELL sımlErii harıkA...

    YanıtlaSil
  3. dediğin gibi günlük kullanım için olmasa daha özel günlerde kullanılabilinir bencede :))

    YanıtlaSil