Blog Sakinleri

19 Eylül 2012 Çarşamba

Loreal Köpük Saç Boyası ve Johnson's Baby Bebek Şampuanı


  Saç boyası kullanmadığım için,hangi boya nasıl etkiler yaratıyor,hangisi daha kalıcı vs bu konuları pek bilmem.Annem için loreal sublim mousse aldım ve umarım daha önce kullananlar yorumlarını yazarlar.Annemin saçları yoğun beyaz olduğundan,kapatıcılığı yüksek bir boya arıyordum.Kolay uygulanışı ve eşit renk dağılımı yazılarını görünce tercihim sublim mousse oldu.


 Bu paketin üzerinde yok fakat diğer sublim mousse paketlerinde "para iade garantili" yazması da beni teşvik etti.Ürününe bu kadar güvenen firma bulmak zor.Kuaförde saç boyatıp eli yüzü şişenleri gördükten sonra,"evde sen boyarsın saçımı "diyen annemi, renk tutma konusunda da memnun edebilirsem ne mutlu :)

 Daha önce vıtal alıyordum anneme fakat,saatlerce tek tek uygulaması beni oldukça yoruyordu.Üstelik üç gün sonra annemin beyazlar çıkmaya başlıyor,kafasında kaşıntılar oluşuyordu.

 Bu kadar zorluktan sonra,köpük boyanın şampuan gibi kafaya dökülerek uygulanması en çok beni mutlu etti :)Boyanın normal fiyatı 14.90 indirime girmesini beklerseniz 10.90'a kadar düşüyor.

 Bebek şampuanı indirimdeydi.İkili paketi 9.90a aldım Rossmandan.İki adet şampuan istemezseniz şampuan ve bebek yağı,bebek losyonu şampuan gibi farklı paketler de var.

 İlk yıkamada saçlarımı sertleştirir diye korkuyordum,kesinlikle sertleştirme söz konusu değil.Benim kalın telli ve kuru olan saçlarımı bile sertleştirmediyse,ince telli saçları yumuşacık yapar.İçinde paraben ve sabun olmamasından dolayı aldım ve bir süre kullanacağım.Memnun kalırsam sürekli almayı düşünüyorum.


    Aranızda bu ürünleri kullananlar var mı?Ya da yoğun beyazları kapatan boya ,saçlara zarar vermeyen şampuan önerecek olan?

2 yorum:

  1. Ben çok uzun zamandır saç derimde egzema olduğu için bu şampuanı kullanıyorum. Aşırı memnunum. Hem kokusu bana çocukluğumu hatırlatıyorum kokusuna bayılıyorum. Hem de içindeki kimyasallar daha az olduğundan saça iyi geliyor . Bana yıllar önce kuaförüm demişti bebek şampuanı kullan en iyi şampuan o diye. Ben pek inanmadım ama yıllar sonra mecburiyetten sözüne geldim çok memnunum ayrıca yağını da yıllardır kullanırım gerçekten etkisi müthiş. Bloğuna da bayıldım :) Takibe geçtim hemen ;) Görüşmek üzere.

    http://ozge2312.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için teşekkür ederim.Bu şampuandan memnun kalmayan çok az sanırım.Ben henüz iki kere kullandım ama hoşuma gitti.En azından içinde sabun ve paraben yok,ne kadar kötü olabilir ki?Yağı nasıl kullanıyorsun?Makyaj çıkartmak için mi,losyon olarak mı?

      Sil