Blog Sakinleri

30 Ağustos 2012 Perşembe

Kendi Dalganı Kendin Yap

Pinned Image

Oldum olası düz saçlılara özenmişimdir.Dalgalı saçlara sahip olmak göründüğü kadar harika bir durum değil ne yazık ki.Kabarması var,kuruması var,kırılması,oradan buradan kıvrım kıvrım çıkması var :)Var da var...
Düz saçlılar da sanıyor ki kabarmadan,dalga dalga,kuaförden çıkmış gibi saçlarımız var!Yalan,yok öyle bir şey :)Saçlarımızı yıkayıp çıkma sanşımız yok bir kere,ne büyük kayıp.

Neyse efenim,düzen böyle zaten,herkes kendinde olmayana özenmez mi?Fotoğraftaki ben değilim baştan belirteyim.Asla ve asla dalgalı saçlarımı daha da dalgalı yapmaya çalışmadım,pırasa gibi düzleştirdim :)Ama biliyorum ki büyük çoğunluk bu dalgalı modellere hasta.Bir çoğunuz kuaföre onca para döküp,sonuçtan memnun kalmıyorsunuz.En güzeli evde kendiniz yapın,yaptıkça da beni anın :)

10 yorum:

  1. Çok hoş gözüküyor :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benim saçlarım asla böyle olmaz ya!!! Kuaförden çıkarken Bihter gibi saçlarım ama eve gelince sönüyor. Kaç kere kaç farklı kuaföre gittiysem de sonuç aynı... Dalgalara elveda :D

    yaşasın düzleştirilmiş saçlar :D

    YanıtlaSil
  3. Saçlar süper, ama baya sabır işi ... Yarışmam için iyi şanslar dilerim cnm ama bu arada şansın kaybolmasın diye hatırlatmak istedim facebook'da beğenmen ve varsa twitter da izlemen de gerekli :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ne üzel bir blogunuz var, klişe laflardan uzak, samimi.. sadece fotoğraflara bakılan, yazılanları hiç okunmayan bloglardan değil, ne güzel:)
    takipteyim, benimkine de bir göz atmak isterseniz:

    http://delidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. evet haklısısın ama ben saçlarımı seviyorum. Benim saçlarım daha da beter resmen KIVIRCIK. Bi de kalın telli. Ben ama fazla özenmem düz saça çünkü o kişiler başka bi özelliği ile belirgin oluyo bizim ise saçımız en belirgin ve karşı taraftan en sevilen özellik değil mi?

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuuuuş :) benim saçlarım zaten kıvırcık ama düz saçlılarında kıvırcıklarında yapabilecekleri tarzda bir tarz ;)

    YanıtlaSil
  7. harikaymış bu yahu bende dalgalı saçlıyım ama bu buklelr harika

    YanıtlaSil
  8. Postlarına pinterest butonu istiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Dalganın formu ne kadar düzgün ve belirgin çok çok beğendim :)) benim saçlarım ne düz ne dalgalı bu yüzden her iki formu da severek kullanıyorum ama uzun zaman düz yapınca dalgalı, dalgalı yapınca düzü daha bir istiyor insan. Kendisinde ne yoksa o daha güzel geliyor kesinlikle :)

    YanıtlaSil