Blog Sakinleri

25 Ağustos 2012 Cumartesi

China Glaze Alışverişim



 Oje çılgınlığında son noktama ulaştım :)Chına Glaze yorumlarını bir çok blogta gördünüz ama şu bilgileri ilk defa duyacak olmanız muhtemel;

China;çini,porselen anlamına gelirken Glaze ışıltı demek.Yani bu da porselen parlaklığında tırnaklar demek!
Ayrıca içeriğinde sertleştirici olarak,çin kili kullanıldığından,oje daha kalıcı oluyor.
Son olarak, renk seçeneği en geniş oje markası da Chına Glazemiş :)


Madem durum böyle,insanın başına ne gelirse meraktan diyerek,kozmetik site'yegirdim,gezindim.Öyle çok renk var ki insanın aklı karışıyor.Hele benim gibi kararsızsanız,yandınız :)O mu bu mu derken,ilk seçilen en güzelidir dedim.İlk hoşuma giden de tatlı bir kahverengi oldu.


Tek katta renk vermesi,soyulma yapmaması ve kalıcılığı güzel.Kuruması için acele etmemek lazım.Benim için önemli olan fırçasıydı ki memnun kalınmayacak gibi değil.Kolay sürülebilen oje candır.Oje yapısının , ebru desen oluşturulması için de uygun  olması ayrıca güzel.Öyle çok renk seçeneği var ki,göz atmakta fayda var .Tık tık

8 yorum:

  1. güle güle kullan kuzum, daa benim kitabımda bir ojeye 5 tl den fazla ödemek yazmii :))
    o yüzden hiç china glaze'm olmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanını kaçırma o zaman canım 8liraya düşüyor.

      Sil
  2. Güle güle kullan :)
    Baktım siteye de gerçekten o kadar renk arasından seçim yapması çok zor olsa gerek, ama güzel bir seçim yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Renk çok olsa seçemeyiz az olsa sitem ederiz :)Ne zor kız olmak

      Sil
  3. Evet doğru ilk defa duydum öğrendim.Teşekkürler.

    Renk Çok güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. merhaba şekerim bloguna bayıldım ve hemen üyen oldum:)) bende bu ara china-glaze ojelere takmış durumdayım rengine bayıldım güle güle kullan...
    blogumda yılbaşı çeklişi var beklerim:))) SEVGİLER...

    YanıtlaSil