Blog Sakinleri

23 Ağustos 2012 Perşembe

Apaks Pamuk,Gülsuyu...


 Tam da adı gibi "alışverişçik".Yaklaşık 4 ay önce;dolaplara sığmayan kutu kutu kozmetik ürünüm varken,alışveriş diyetim sağ olsun şu an stokları yarılamış durumdayım.Kimisini tarihi geçmesin,yazık olmasın diye hediye ettim,zorla verdim,isteyene bol bol dağıttım,kimisini anneme,babama ısrar kıyamet kullandırttım :)

Çok şükür elimde bana yetecek kadar ürün kaldı .Siz de hediye isteyecekseniz" Kusura bakma hacı, bana kadar" der çeker giderim,o ayrı :).Şaka bir yana,4 aydır kozmetiğe verdiğim paraya acır hale geldim.Meğer, alırken göze görünmese de ,ne çok para saçıyormuşuz bir kaç ürüne !Gereksiz yere aldıklarımı saymaya utanıyorum :)Yani demem o ki minicik alışveriş postları sizi şaşırtmasın.Gelelim ürünlere;

Eyüp Sabri deyip burun kıvırmayın sakın.Ulusta minik bir dükkanları var,öyle parfümler satıyorlar ki,saatlerce çıkamıyorsunuz oradan.Bugüne dek hangi ürününü aldıysam hep memnun kaldım.Gül suyunu tonik olarak kullanıyorum.Bazen de makyaj çıkartmaya üşenirsem kurtarıcım oluyor.Yalnız şunu belirteyim ürünün üzerinde doğal gül esansı ,organik vs yazısı yok.Ama gülsuyu gülsuyudur.Eyüp Sabri de işe yaramayan ürün yapmaz ;)Yüzünüze sürmezseniz ,koyun dolaba,buz gibi olsun ,misafirlere tutun .Fiyatı 2 liradan az,net hatırlayamıyorum.Büyük marketlerde bulabilirsiniz.
"Pamuk hakkında yazı yazacak bak hele!"demeyin.Pamuk çok önemli.Dikkatsizce aldıklarımın ,elimi yüzümü çizmişliği çoktur.Bu pamuk 70li,oldukça yumuşak ve tüm kirleri kolayca topluyor.Eriyip gitmiyor,dikişli.Organik yazısına takılmayın,artık her ürünün üzerine organik yazdıklarını düşünürsek bana çok inandırıcı gelmedi :)Bim'de bulabilirsiniz.1.70 falandı sanırım,belki daha az...



Eyeliner,dipliner benim için fark etmez.İkisini de sürekli kullanıyorum.Alışınca da çok kötü,sürmediğinizde gözleriniz çıplak gibi oluyor  :)Golden Rose ve Flormar tavsiyemdir.Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Fiyatı 5-7 lira.

Geriye yalnızca yüz temizleme fırçam kaldı.Fiyatı 3liradan az.Satış alanı genişledi.Rahatlıkla kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.Yüz temizleme fırçası hakkında detaylı yazımı okumak için tık tık





9 yorum:

  1. bende goldon rose kullanıyorummmm :D suan goxzumde hehehe :Dıyı gunlerde kullannn cnm

    YanıtlaSil
  2. gülsuyunu makyaj çıkarmak için hiç denemedim, göz yakıyor mu sende?

    YanıtlaSil
  3. selam,
    o diyete benim de girmem lazım bir an önce :)
    hepsi lazım ama :) güzel bir alışveriş olmuş ..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan tatlım evet pamuk deyip geçmememiz gerekiyor, bim yok yakınımda ama farklı bir şehirde denk gelip almıştım ve güzeldi:)

    YanıtlaSil
  5. Gülsuyu makyaj çıkarmak için çok iyi gerçekten, ama uzun zamandır makyaj temizleme mendili kullanıyordum, yeniden gül suyu alsam güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  6. ben diplineri daha kolay kullanabiliyorum hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bim'in pamuğunu bi deneyelim o zaman :) Güle güle kullan aldıklarını canım, ben de kozmetiğe harcadığım paraya üzülüyorum ve daha azalttım aldıklarımı.

    YanıtlaSil
  8. gerçekten güzel bi gül suyu arıyorum dogrusu

    YanıtlaSil
  9. canım benim bu gül suyu yazdığına bakma gül kolonyası o =))eğer gül suyu kullanacaksan rosense yada şelale öneririm

    YanıtlaSil