Blog Sakinleri

10 Temmuz 2012 Salı

PANTENE DOĞAL SENTEZ & KOLESTON NATURALS


İki ürünü de bugün ilk defa satın aldım.Biri annem için diğeri benim...Boya kullanacak kadar beyaz saçlarım yok çok şükür ama annemin vazgeçilmez rengi çikolata kahve.Koleston naturals'ı daha önce hiç almamıştık.İçinde tarçın kabuğu özü varmış,dikkatimi çekti..Aranızda kullananlar varsa bilgi verebilir :)Fiyatı indirimli 5.50.




Pantene şampuanlarını herkes övse de hiç kullanmamıştım.Hoşuma giderse tekrar alabilirim.
Fiyatı 8 lira kadar.

        Siz Hala Hediye Çekilişime Katılmadınız mı??Tık tıks

2 yorum:

  1. bende denemedim tatlım
    izlenimlerini merak ediyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. panthane bir numara=)
    hediye çekilişime katılmak ister misin?
    http://www.duygusenyurek.com/2012/07/hediye-kutum.html
    sevgiler=)

    YanıtlaSil