Blog Sakinleri

10 Mayıs 2012 Perşembe

L.A COLORS CİCİLERİ


L.A COLORS oldukça renkli ve cıvıl cıvıl ürünleri olan bir marka.Yabancı bloglarda sık sık görüyorduk ve ürünlerini oldukça merak ediyordum.L.A. Colors 'a teşekkürler,bana çok tatlı ürünler gönderdiler.Gelin bakalım paketimden neler çıkmış?
 Gelen ürünler tam olarak böyle.Farklı ürünlerin gelmesi,pembe ağırlıklı , soft tonlu ürünler olması hoşuma gitti :)

Mineral Allık

 Allığın rengi çok güzel.Mineral yapılı ama toz toz olanlardan değil.Benim gibi buğday tenliyseniz tek kat sürdüğünüzde pek bir rengi yok,çift kat sürerek doğal görünümlü makyajlar yapabilirsiniz.
 Bakalım firma,ürünü nasıl anlatmış;
UZUN SÜRELİ KULLANIM
HER CİLT TİPİ İÇİN UYGUN
KADİFEMSİ FORMÜL

Olağanüstü mineral renklerini keşfedin. Mineral allık size güzel sağlıklı görünüm kazandıracaktır. Her cilt tipi için uygun olan allık yumuşak ve geçişli parıltı verecektir. Çok hafif, kadifemsi formülü size yumuşak, zahmetsiz uygulama imkanı verecektir.  Bütün gün kalıcı ve  solmayan renklerde.
 Kalıcılığından memnun kaldım.Gün sonunda uçup gitmedi.Sağlıklı ve doğal görünümden yanaysanız denenmeli.Ürünün altında minik fırçası ve aynası da var.Böyle kullanışlı ürünleri seviyorum.
Just Peachy ,bana gönderilen renk.İncelemek için tık tıks

Üçlü Geliştirici Lipgloss

Glossları pek sevmiyorum.Genellikle yapış yapış oluyorlar ama bu ürün beni çok şaşırttı.Hem kalıcılığı hem de yapış yapış olmaması başarılı.Rengine bayıldım.Bebek pembesi bu olmalı.Ürün kokusuz ve ıslak görünümlü dudaklara sahip olmamızı sağlıyor.Çok yoğun sürülmemesi gerekli.Yaz kış severek kullanacağım bir ürünüm daha oldu :)
 Bakalım firma ürünü nasıl anlatmış;
Gözalıcı 
Ultra parlak 
Sofistike 
Uç kat geliştirir


Tatlı badem yağı , shea yağı ve vitamin ile ve yeni formülü sayesinde dudaklarınızı nemlendirir, besler, korur ve toplam görünüşünüzü daha görkemli hale getirir. Ozel uç aplikatörü sayesinde kullanımı zevkli hale getirir.

Eyeshadow Trio Value

Far paletleri genellikle ikisini kullanıp birini kullanamayacağım ya da birini kullanabileceğim renkli olduklarından,tercih etmiyordum.Böyle hoş tonların birleştirilmesi güzel.Göz kalemi ve kalemtıraş ta eklenince set tadından yenmez hale gelmiş.Bana gelen ton Rose.
Mascara lash building.Bugün uyguladım ve şunu söyleyebilirim;yoğun takma kirpik etkisi bekliyorsanız size göre değil.Kirpiklerim uzun ve hafif rimelli görünsün derseniz aranılan ürün.Fırçasını sevmedim,daha yatay olsaydı dip kirpikleri de boyayabilirdi.Yine de topaklanma yapmaması ve gün içinde pul pul dökülme olamaması güzel.



Mat Ruj 


Resmini çekmemişim ama kırmızı ruj çok güzel.Çok kalıcı değil ,gün içinde iki kere tazelense yeterde artar bile :)Dudakları kurutmuyor,nemlendirmesi iyi.Daha güzel ambalajlanmalı.Kokusuna bayıldım.Öyle güzel kokuyor ki,sürerken yeme isteği uyandırıyor :))

Bakalım firma ürünü nasıl anlatmış;
DAYANIKLI
DUDAKLARI NEMLENDİRİR
VİTAMİN E & ALOE VERA

Renkle dudaklarınızı nemlendirin.  Eşsiz uç size mükemmel ve daha keskin sekiller uygulama imkanı verir. Tum rujlar vitamin e & aloe vera ile zenginleştirilmiştir.



Swatch için videoyu izleyebilirsiniz.

Sonuç;
Henüz ürünleri uzun uzadıya kullanamadım ama ilk deneme olarak şunları söylemeliyim ki;
Fiyatlar uygun
Kalıcılıkları güzel
Ambalaj ve tasarım daha ilgi çekici olabilir
Ürün aplikatörleri daha renkli tasarlanabilir.

L.a Colors hakkında daha detaylı bilgi almak için http://www.makyajperisi.com

Zaman zaman alışveriş sitelerinde satışı oluyor.Ayrıca vanilya clubtan da bilgi alabilirsniz tık tıks

7 yorum:

  1. güle güle kullan canım.çok şeker görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. İYİ GÜNLERDE KULLAN ÇOK CİCİLER ÇOK GÜZELLER

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. Kızlar hepinize teşekkür ederim :)Çok daha pembişleri sizin olsun :)

    YanıtlaSil
  5. blogları bunun ıcın sevıyorum ya...2 senedir amerıkadan ucuz ucuz bı ton toplayıp gelmıstım L.A color ama tabıkı dıbı gozuktu her seyın:( sımdı tırım tırım nerden bulurum dıyodum kı postun cıktı karsıma ve cokta guzel oldu. bayılıyorum bu markaya hem gercekten ucuz hemde gercekten de kalıtelı urunlerı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım işine yaramasına çok sevindim :)Tam vaktinde bir post olmuş desene :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım, allığa bayıldım ben :)

    YanıtlaSil