Blog Sakinleri

9 Nisan 2012 Pazartesi

Rossman Alışverişim

Aklımda alışveriş yapmak yoktu ama Rossman'a girince kendimi kaybediyorum.Ürün çeşidi zaten oldukça fazla,bir de indirim olunca bir kaç şey alıp çıkmayana küsüyorlar :)
Güneş etkisini göstermeye başladı,cildi korumak lazım.Sun ozon'un 20 faktörlü kremini aldım.Sadece yüz için olanı da vardı ama boynuma falan da rahatça uygularım diye bunu aldım.Yüz,dekolte ve eller için uygun olduğunu belirtmişler.Yaz kış koruyucu kullanmak gerekse de ,ben sadece yazın kullananlardanım.Cildim yaşlandıkça ah edeceğimi bilsem de ,kışın hem aklıma gelmiyor hem de kolayıma geliyor ...

En üstteki bebekler için,alkolsüz ıslak mendiller.Seyahat boy ürünlerin olduğu raflardaydı.Makyajımı üstten temizlemek için aldım.Aslında devamlı kullandığım ananaslı rival'in makyaj temizleme mendilleri kalmış olsaydı,yüzüne bile bakmazdım ama el mahkum :)Yeni şeyler denemek lazım  ara sıra :)
Diğer ikisini de biliyorsunuz zaten.Garnier temizleyici ; bu kadar övgüden sonra almamak olmazdı.Umarım etkilidir.

Daha önce mavisini denemiştim,şimdiki tercihim angel star'ın pembesi :)Bir de bunu deneyelim bakalım :)



8 yorum:

  1. Oh maşallah yine çekmecelerimiz dolmuş :) Güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş canavarı :)Teşekkürler bebeğim :)

      Sil
  2. garnier faideli bir ürün bence, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ben de memnun kalırım bebeğim.Teşekkürler <3

      Sil
  3. güzel günlerde kullan şeker..

    YanıtlaSil
  4. temizleme peeling maske iyimi canim?? memnun kalirsan canim haberim olsun bende denerim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz bir defa kullandım bebeğim ama hoşuma gitti...

      Sil