Blog Sakinleri

29 Şubat 2012 Çarşamba

GÜNÜN MİNT YEŞİLİ

5664778653_a9bbe01410_o_large
 
  İşte günün mint yeşili ve güzeller güzeli bir kızla beraber kombin fikri :)Sanırım bu aralar çok yazı yazdım uzun uzadıya ve o yazılara haksızlık olmasın diye de bugünlük post bundan ibaret :)Hermes midir bilmem ama en azından çakma bile olsa Hermes modelli çantalara bayılıyorum.İçimde minik bir Victoria var :))

  Hatırlar mısınız?Kıyafetleri daha kaliteli göstermenin yöntemlerini yazmıştım.Biri de ceketlerimizdeki plastik düğmeleri çıkartıp ,yerine kalitelilerini takmaktı.Ceketin rengine,astarına bayıldım ama düğmelerin kattığı hava da gözardı edilemez  :)

  Ahh havalar tam düzeliyor dedik,kar bastırdı .Yarın yine Ankara buz tutacak.Azcık güneş yüzü görsekte babetleri giyebilsek :)

Neşeli bir parçayla bu günlük selamlaşmamızı da noktalayalım ,güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle...



5 yorum:

  1. ÇOK BEĞENİYRM BU KIZI;)

    http://editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ay cekete hakkaten bayıldım

    YanıtlaSil
  3. ben de bayılıyorum tarzına blonde salad ın!! ne kadar hoş olmuş yine!

    YanıtlaSil
  4. omg!
    Ceket yıkılsaymış:(((

    YanıtlaSil
  5. kuzuuum bu rengin tatlılığı ne olacak, bu renk sanki bana huzur veriyor...kombinde güzel olmuş ayrıca. izmir de buz gibi artık havalar ısınsa da daha da neşelensek...

    YanıtlaSil