Blog Sakinleri

22 Aralık 2011 Perşembe

Watsons ve Tally Weijl Alışverişim

  Merhaba :)Umarım herkesin keyfi yerindedir.Bugün bir kaç şey aldım yine ve sanırım benim de içimde bir alışveriş canavarı var :)

Tally Weijl hediye paketini yapan cici kıza teşekkür ederim :)Nasıl ama pembiş tavşanım :)İçinde kendime aldığım bir hediye var :))


Aslında daha bir çok şey alacaktım ama 1.5saat içinde alabildiklerim bunlar oldu :)Yoksa eve dönerken çok zorlanacaktım ;)Geri kalan bakım ürünlerim rutin olarak tükettiklerim.Bitenlerin yerine yenilerini ekleyeyim dedim.Siz en son ne aldınız?

4 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan süslüm:*
    Ya ama ben ilk paketi çözemedim nasıl bi şekli var onun:))

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunu severim beybim.Tally weijl'in pembik tafşanı oo :)

    YanıtlaSil
  3. synergen markasından memnun musunuz ?
    bende bloğuma beklerim
    http://kozmetikcicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın denediğim ürünleri arasında memnun kalmadığım ürün sayısı çok az.Özellikle makyaj temizleme mendilleri muadillerine göre çok iyi.Denemeni tavsiye derim ;)

      Sil