Blog Sakinleri

13 Aralık 2011 Salı

İNCİ YAKA YAPIMI

Do-it-your-self-home-made-crafting-nails-hair-beads-necklace-breclate-paper-work-lips-home-remedies-knitting-designs-envolops-art-bags-purse-handmade-message-box-shoes-diy+%25252824%252529_large
  Bu tarz şık bir yakanın çok benzerini en son, GÜLÜMSE'nin bir bluzunda görmüştüm ve gerçekten de çok şık görünüyordu.Mağazalardan satın almak istediğimizde bir miktar pahalı gelse de yapımı hem çok eğlenceli olacaktır,hem de istediğiniz gibi tasarlayabileceksiniz ;)

4 yorum:

  1. ayy bende yapmak istiyorum ama bir türlü oturup yapamıyorum, 2 tane inci kolyem var hiç kullanmadığım, yapsam süper olur...

    teşekkürler tatlım paylaşım için...

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. canim yaa bende basladim iki hafta önce bu yakalara ama öyleeeee kaldi bir türlu yapamiyorum vakit bulupda :((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. darkolivee; Farklı iki renkte kolyen varsa öyle de çok güzel oluyor.Yapanları görmüştüm çok hoş görünüyordu.Denemelisin,güzel yorumun için ben teşekkür ederim <3
    Güzelgülüm;Senin elin mesleğin gereği çok daha yatkındır böyle şeylere bitanem,bitirdiğinde görmeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok iyi akıl etmişsiniz. Uğraşamam diyenlere maskelikedi.com sitesinde ki inci yakalara bir göz atmalarını tavsiye ederim bu arada :))
    http://www.maskelikedi.com/c/4423587/1/yaka-by-maskelikedi.html

    YanıtlaSil