Blog Sakinleri

29 Ekim 2011 Cumartesi

OJE CENNETİM/PEMBELER MORLAR

  Şimdi diyorsunuz bu kızın pembe ojeleri nasıldır?Aslında pembe çok sevsem de her pembe ojeye de atlamam.En güzel renklerini seçer getiririm eve :)Neonlar,fuşyalar,açık pembeler benim için yeterli.Ha bir de benim sonbahar pembesi dediğim tonlar var onları da almışım :)

  Bu arada fotoğraf kalitesi yeterlidir inşallah.Benim 5mp lik telefoncuğum ancak bukadarını çekebiliyor :(Olsun ama yine de bence yeterli .Say pembiş sol baştan :) Bayıldığım ton işte budur Nirvana 388 , Alixavien 244 , Gabrini elegant M17 , Flormar 425 ,Harika bir oje bu Goldenrose 24 ,Goldenlady 317 , Bunu genellikle tek kat kullanıyorum ve french görüntüsü oluşuyor benim için bulunmaz nimet ojelerden biri ,bittikçe alıyorum Flormar supermatte M122 , Gabrini summer edition  m117 , Flormar supermatte 29 , Narçiçeği gibi dursa da o benim için altın yansımaları olan bir pembe :) Flormar supermatte 04 ,Gabrini diamond D66 , Flormar 125 , Bayılıyorum buna Flormar neon NO12 ,Pasific gabrini 35 ,Çok çok açık tam toz pembe ,bunu da frenc gibi kullanıyorum .Flormar 397.

1 yorum:

  1. isteeeee buuu :) bu tonlara bayiliyorum
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil