Blog Sakinleri

22 Eylül 2011 Perşembe

KOMBİN'E BİLET :)))

  Başlığa takılanlar için söyleyeyim ;şimdi sizlerle bir çok kombin paylaşacağım,dolayısıyla harika bir kombin turuna katılıyorsunuz...E şimdi tur biletsiz olmaz kombin'e bilet kaçmaz :))

  Tabi benim zevkime göre şeçilen bu kombinler sizin de kalbinize krem şanti sıkar mı bilemem lakin ben ayrı ayrı çok sevdim hepsini.Hele ki kırmızıyı çok sevmeyen bir dolap perisi kırmızı ya, ben de kırmızı birşeyler alayım diyip koşa koşa yıldızlı kırmızı bluzler aldıysa :))sizde de çikolatalı çilek etkisi yapabilir bu kombinler;sıkı durun  :)

   Kombin 1 -2 kombin 1 -2  atlayın haydi tur başlıyorrr :))Hepsine isim uydurdum bakalım hoşunuzaa gidecekler mi??


Yeşil çizgiler...


Kırmızı limon :)


Şortumu giyerim herkesi ezerim :)


  Furla'mı takarım keyfime bakarım...

Gün Batımı

Buğulu bakışlar

İş neşesi

Sarı sarı kimin yari :)

Puan puancık :)

Gezelim tozalım

Pasak

Zoraki termit

Ay çok şekerim hepinizi üzerim

    Evet sevgili blog sakinleri,turumuz sonlanmıştır,bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz .Başka bir pembe turda daha görüşmek dileğiyle, çıkışlar sağdan ...Heyy sırayla lütfen,itişmeyelim aaa !  :)

2 yorum:

  1. iş neşesindeki pantolona ve rengine bittim :D

    YanıtlaSil
  2. ben kırmızı etekli ve kırmızı pabtolonlu kombinleri sevdim:))

    YanıtlaSil