Blog Sakinleri

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Suri Cruise Faciası

Tom Cruise ve Katie Holmes'un 5 yaşındaki kızları Suri Cruise en iyi giyinenler listesinde 21. sıraya yerleşti.


5 yaşındaki Suri Cruise bir kez daha giyim tarzı ile magazin ve moda dünyasına konu oldu. Tom Cruise ve Katie Holmes'un kızları Suri İngiltere'de yapılan en iyi giyinen kadınlar sıralamasında 21. sırada Kendi kendine giyinebilecek kadar genç olmasada annesinin de yardımı ile her giydiği ile konuşulan Suri şimdiden genç kızlık döneminde takip edilen yıldızlar arasına girecek gibi gözüküyor.
Küçük moda ikonu Katie Holmes ve Tom Cruise'un kızları Suri'nin 150 bin dolarlık (237 bin TL) ayakkabı koleksiyonu olduğu ortaya çıktı.  :)





Haberler bu şekilde ama hakkaten güzel giyiniyor bu kız annesi bir yerde okumuştum demişti ki ben kesinlikle karışmıyorum benim seçtiklerimi zaten giymiyor tabi ne kadar doğrudur bilinmez ama bu kız şimdiden böyleyse büyüyünce harika bir güzelliğe sahip olacağı kesin çok canlar yakacağa benziyor bide o değil de şımarıklık diz boyu düşünsenize ugg mı ben onu 4 yaşında giyiyordum :))starbucks mu ohoo dgdugumdan beri ordayım falan :D:Dyani ben kızımı böyle yetiştirmem asla ama tabi güzel giyiniyor olması o yaştan stil sahibi olarak büyümesi özel birşey ama yanlış buluyorum böyle anne babalık olur mu sizce bence yanlış tek gerçek bu kız çok güzel ve adından çok söz ettirecek her daim :)
 



son olarak bunu da eklemeden yapamadım lipstick test ediyor !! ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder