Blog Sakinleri

20 Ağustos 2011 Cumartesi

NİRVANA OJE ALTIN SARISI

:)Evet önce gittim bu cici ojleri buldum sonra sürdüm e sürmüşken de daynamadım görün istedim ben bu ojeleri de çok sevdim hemen kurumalarının yanı sıra çıkartırken de bana zorluk yaşatmadılar ayrıca renkleri çok başarılı bu gördükleriniz 2 kat fakat tek katda bile yoğun renkliler kesinlikle tavsiye listemde umarım hoşunuza gitmiştir ;)Ha unutmadan tunalıda çifti 1 buçuk liraya satılan bu ojelerin fiyatına göre kalitesi tartışılmaz bile :))10 TAM PUAN :)


3 yorum:

  1. güle güle kullan canım, çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelmiş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. gülümse;canım sağol teşekkürler
    SECHHILL;canım benim çok sağol o kadar bu renk oje moda aman şöle böle diyipte almamak olmasdı bu daha başlangıç :))opuorum kuzum ;-*

    YanıtlaSil